Begrijp de klant: het is de basis voor succesvolle marketing! ‘Consumentengedrag’ is een compleet en actueel standaardwerk over de belangrijkste drijfveren van het gedrag van consumenten. Daarbij komt ook de wisselwerking tussen marketing en consumentengedrag aan bod. Vanzelfsprekend komen in deze herziene editie de nieuwste maatschappelijke ontwikkelingen en trends op het gebied van online koopgedrag en social media aan de orde.
‘Consumentengedrag’ volgt het planningsproces van de marketeer en legt uit hoe goed gefundeerde beslissingen genomen moeten worden. Een eigentijds studieboek dat de student psychologisch inzicht geeft in het gedrag van de consument en de invloed van zijn (online) omgeving. In de herziene editie start elk hoofdstuk met een flowchart waarin de interactie tussen consument, omgeving en marketingaanbod verder is uitgewerkt. Het onderwerp neuro-marketing is toegevoegd en de hoofdstukken ‘Blik op de toekomst’ en ‘Maatschappelijke ontwikkelingen en trends’ zijn volledig geactualiseerd.
Met de Campuz Card krijgt de student toegang tot de ondersteunende website. Daar staan het online boek, toetsvragen en tests. Voor de docent: figuren uit het boek, achtergrondinformatie en Toets-op-maat, uitgebreid met extra docentenvragen.
EAN: 9789001831615
Bestel hier (€ 61,50)